woensdag 14 september 2011

Doet ze het, of doet ze het niet...?

Al een hele poos ben ik gefascineerd door deze quilt...de lensquilt. Deze is gemaakt door Linda Robertus



Het is werkelijk een plaatje, zelfs het patroon heb ik in huis, al netjes geordend en uitgeprint. Stof heb ik (nog) niet . En da's misschien maar goed ook ;). Hij is echt prachtig, maar volgens zeggen, best moeilijk en alleen voor hele ervaren quiltsters.....
Wat kleuren betreft vind ik dit de mooiste combinatie, je ziet hem in verschillende variaties, maar met dit mooie rood vind ik hem echt "top".

2 opmerkingen:

  1. Het is echt een plaatje hé. Er hing er ook eentje in Leiden en ik heb me er echt aan staan te vergapen. Hier ligt hij ook al klaar maar ik durf er nog niet aan te beginnen.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil deze heel graag maken. Weet iemand hoe ik aan het patroon kan komen.
    Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen