vrijdag 23 september 2011

De start van Lizzy!

Vanmorgen was de start van het nieuwe project van Dorry in Tilburg.

Omdat ik het een gezellig plan vond deze bijbehorende bee bij te wonen vertrok in vol goede moed richting Tilburg.
En na een goed uurtje zat ik heerlijk aan de koffie in het Brabantse! In afwachting van de eerste blokjes van Lizzy's Sampler.
En het is een inderdaad een prachtig nieuw project en opnieuw weer een hele uitdaging. Ze heeft inderdaad een beetje weg van Dear Jane, kleine blokjes en stukjes.
Na een kleine inleiding van Dorry, zaten we al snel te tekenen en te knippen voor het eerste blok. Elke maand 6 nieuwe blokken...


Aan het eind van de ochtend nog even wat "boodschapjes" meegenomen in het gezellige winkeltje.
Wat een lekkere start van een vrij weekend!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige stofjes en erg mooie quilts, snap dat je het heerlijk vindt om mee bezig te zijn.
    Zelf kan ik het niet, maar ik vind het wel leuk om het van anderen te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José, op je facebook ontdekte ik dat je ook een weblog hebt. Ik zal je dus ook hier kunnen volgen. Groetjes, Willeke
    (vrijdagochtend bij Dorrie in de winkel!)

    BeantwoordenVerwijderen