donderdag 16 mei 2013

Groningen en een scrappy blokje.

Tijd voor een updateje, deze week was ik in Groningen. En aangezien ik hier nog nooit was geweest heb ik het Groninger Museum bezocht, veel over gehoord, sommigen vinden het mooi, sommigen vinden het erg lelijk.
Nou, ik moet zeggen dat ik wel eens fraaiere bouwwerken heb gezien, erg modern, groot en strak.


Groningen, richting Centraal Station


De Droogschuur, Willem Bastiaan Tholen

Er waren mooie exposities; van de vrouwenrevolutie in de Sovjet Unie tot Chinees Porselein, dus er was van alles te zien........


Natalja Gontsjarova; De Heilige Maagd Maria

 

Chinees Porselein
 
Maar natuurlijk werden er deze week ook nog blokjes afgemaakt van Lizzy, nummer 70 en het scrappy blok, een grapje van de ontwerpster! We kregen alleen het patroon geleverd en de stofjes mochten we zelf bepalen met restjes van alle blokken. Vandaar dat ik hem had laten liggen tot het einde, nu zij er veel verschillende lapjes in verwerkt.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten