dinsdag 27 maart 2012

Hoedjesparade

Afgelopen zondag heb ik 24 blokken van Lizzy uitgelegd. Leuk om het geheel eens te zien. Je maakt de blokken afzonderlijk van elkaar, de kleurtjes zijn wel allemaal wat in dezelfde stijl, maar ik vond het nu toch tijd om het geheel eens te zien.


Een gezellig resultaat!

Ik ben net terug uit het depot van het NOM, vandaag was het een doos hoedjes die ik heb uitgezocht. Miniatuurexemplaren weliswaar, maar er zaten wel erg decadente exemplaren bij.



Dit zijn nog 2 aparte blokken van Lizzy.



Vooral dit laatste blok was een regelrechte ramp, zulke kleine stukjes, ik geloof 66 in totaal. Ik had het ook niet zo met dit blok, dus het duurde echt lang voordat ik hem eindelijk zover had.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gezicht!! Al een echte quilt aan het worden,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje, zo al die blokjes bij elkaar.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep mooi, de kleuren passen prima en dat laatste blok....een juwedltje als zal je eraan gezweet hebben

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen