vrijdag 8 april 2011

Zonnige vrijdag...!

Wat een zonnige ochtend! Het voorjaar barst aan alle kanten uit zijn voegen, een explosie van stuifmeel en bloeiende bomen! Ferlin vond het heerlijk in het bos, al een vroege boswandeling.



Vanmorgen las ik op het patchwork en quiltforum een vraag over patchen, met of zonder toeslag. Eigenlijk werk ik altijd met een malletje, met toeslag. Dit vind ik het prettigst werken. Hoewel de voorbereiding voor mij vaak best veel tijd kost, vind ik deze wijze verre weg het prettigst. Alleen voor de Dear Jane gebruik ik eigenlijk het meeste freezer-paper, vooral voor de kleine stukjes en de applicaties het meest ideaal.
Meestal maak ik de mallen zelf, maar afgelopen handwerkbeurs had ik mezelf getrakteerd op kant en klare templates, erg luxe, maar ideaal!


Vandaag weer gestart met de voorbereiding voor een nieuw DJ-blokje, stukjes geknipt. Ik weet niet hoe ver ik kom, want er komt natuurlijk een (werk)weekend aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten