woensdag 8 december 2010

Speldenkussentje

Dit speldenkussentje is zeker bijna 50 jaar oud en wordt nog dagelijks door mij gebruikt. Het is ooit door een van mijn zussen tijdens de handwerkles bij de nonnen op school gemaakt, maar al sinds ik weet in mijn bezit. Natuurlijk had ik ondertussen zelf een kussentje kunnen maken, maar het is me op een een of andere manier toch zo dierbaar. Het is versleten en ik krijg er bijna geen speld meer in maar ik kan er maar geen afscheid van nemen. Misschien ooit naar het speldenkussentjesmuseum.....Ik zie regelmatig prachtige nieuwe kussentjes voorbij komen en telkens denk ik; Nu ga ik eraan beginnen, ik heb zelfs al een patroontje gedownload. Ooit,....ooit komt het zover!

1 opmerking:

  1. Ik zou dit ook nooit weg doen als ik jou was. Er zit zoveel herinneringen aan. Gewoon bewaren.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen